woensdag 25 maart 2015

Bloemenkindjes een heel jaar rond.



De laatste week bezig geweest met de bloemenkindjes uit het boekje een heel jaar rond van Mieke Stenders.


Door zijn eenvoud vind ik de popjes erg leuk om te zien en te maken.Voor elke maand is er één popje.



Als ik moet kiezen is voor mij toch de korenbloem en de kastanjebaby favoriet, maar de andere popjes zijn natuurlijk ook erg leuk voor op de seizoentafel.



Bij het originele patroon wordt het hulst popje opgehangen maar ik heb het basislijfje genomen en die aangekleed zoals staat beschreven in het boekje. 

Wilt u ook deze leuke popjes voor op u seizoentafel ze zijn te koop in mijn webwinkel.  www.deviltentol.nl

3 opmerkingen:

  1. Leuk om ze allemaal samen op de foto te zien.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet iemand waar ik het boek kan kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boekje is niet meer te koop heel soms wordt het aangeboden op marktplaats.

      Verwijderen