zaterdag 30 november 2013

Eland.

De Eland mag toch niet ontbreken op de winter tafel. Het is een ontwerp van atelier Anke in het pakketje zit ook de leuke hout boom met ster zodat je gelijk een leuke klein tafereel hebt op de seizoenstafel.
De eland gaat  13 en 14 december meer naar de kerstmarkt in Naaldwijk hier sta ik met mijn eigen gemaakte spulletjes op de kerstmarkt in de oude kerk . Wil je een keer in het echt zien wat ik allemaal maak kom dan een kijkje nemen.

Vanaf woensdag 4 december staan er ook 3 vitrines gevuld in de bibliotheek van Monster met producten die ik verkoop. De vitrines vul ik in samenwerking met handwerkatelier Sari daar kun je terecht als je de producten zelf wilt maken voor materialen en pakketten. Woensdag maak ik foto's van de vitrines dus later meer hierover.


1 opmerking: