vrijdag 5 april 2013

borduren op een tas

Kreeg een paar weken geleden de vraag of ik een naam op een tas van canvas wilden borduren. Na onderling overleg en de tas te hebben gezien ben ik begonnen. Ze wilden de letters gevuld met lijntje en een vogeltje aan de tas net als op het geboorte kaartje. Het vogeltje is gemaakt van zwart vilt en doorgestikt met de zelfde groene garen als de letters.
Na het vergrote van de letters van het geboorte kaartje begon het borduren en dit is het eind resultaat.

De ontvanger van de tas was er erg blij mee.


3 opmerkingen:

  1. Deze ga ik 'pinnen', al betwijfel ik of ik dit zo netjes zou kunnen doen, echt heel mooi!
    Heb je alle leuke reacties op mijn blogje over jouw bloem wel gelezen..?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk maar heel mooi...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden!! Knap werk hoor!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen