dinsdag 19 maart 2013

Wat hangt daar nou?

Wat hangt daar nou in de boom. Na voorzichtig te hebben gekeken zagen we wat het is een aap.


De aap had een beetje verdriet omdat hij geen huisje had waar hij goed werd verzorgt. Wij zeiden dat we wel een huisje wisten want kleine Gijs was net geboren en had nog wel een knuffelaap nodig. Afgelopen donderdag hebben we de aap ook gelijk weg gebracht naar zijn nieuwe huis. De mama van Gijs vond de aap erg mooi en hij mocht er blijven wonen. De aap was erg blij met zijn nieuwe huis.

Zag net dat dit mijn honderste berichtje is die ik plaats dat is wel een feestje waar dacht ik zo.
Heb de slingers vast op gehangen en omdat het een feestje is organiseer ik een give away.
Wil je kans maken op de give away moet je aan twee voorwaardes voldoen.
1. Laat een reactie achter bij dit bericht.
2. Ben volger of wordt volger van mijn blog.
Je kan je reactie achter laten t/m vrijdag 22 maart 2013. Maak de winnaar op zondag 23 maart bekend.
Waar je kans op maakt blijft een verassing.

Heb de laatste twee dagen 2 nieuwe volgers erbij gekregen welkom en bedankt hiervoor, ook wil ik mijn trouwen volgers bedanken en iedereen die mee lees super bedankt ook voor de lieve leuke reactie's die ik
krijg op mijn berichtjes. Op naar de 200 berichtjes.


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jou 100ste blog. En de aap is geweldig, ik ben ben blij dat hij een goed huis heeft gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd die aap van jou, gefeliciteerd met je 100 ste blogje leuk e give away ik hou van verrassingen !!!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mijlpaal! Ik waag graag een gokje...je maakt zulke leuke dingen :o)
    Je aap is gaaf! Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend.......!!
    Wat een leuk aapje ik denk dat er veel plezier aan beleefd wordt.
    Ik waag ook een gokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aap! En gefeliciteerd met je 100ste blog!
    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die aap, en je 100e blogje is een felicitatie waard, graag doe ik mee aan de give away.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig apie en gefeliciteerd met je 100ste blogberichtje. En ja, ik doe graag mee met jouw give-away.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerda, ik wil ook wel kans maken op die give-away.
    Ik volg jou blog geregeld, maar had me nog niet geregistreerd als volger. Dat ga ik dus gelijk maar doen!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen