zaterdag 2 februari 2013

Waar ben ik mee bezig?

Waar ben ik eigenlijk mee bezig? Met van alles ben alle bloemenkindjes van Pippilotta aan het maken voor een bestelling. De lente fee voor handwerkatelier Sari, met een verrassing voor Dinaz waar ik een swap mee heb afgesproken. Ook ben ik samen met Erna elke woensdagavond aan het freubelen erg gezellig. We gaan nu met een nieuw project beginnen, we hebben afgelopen woensdag alles van 1 figuur geknipt en die kunnen we in elkaar gaan zetten.
 Dit is het materiaal zonder vulwol wat we nodig hebben om ze te gaan maken.
Weet je al wat het gaat worden zo nee hou mijn blog dan in de gaten zie je het eind resultaat vanzelf langs komen. 



1 opmerking:

  1. Zal ik ook meeraden? hihi
    Ik heb nu alweer erg veel zin in woensdag.
    We gaan vast te laat stoppen. :)
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen