zondag 17 februari 2013

Swap

Een tijdje geleden had ik met Dina een swap af gesproken en dit is wat ervan de week is bezorgt, in het pakket alleen maar leuk dingen die ze zelf gemaakt heeft voor mij. Het was echt een te gek pakket de konijntje op de foto zijn voor mijn dochters de rest is allemaal voor mij er zit een leuk omgehaakt lichtje bij een hartje, onderzetters, malletje voor doosjes, mooi haak boek dit wil ik nog eens gaan leren. Kleine gehaakte bloemetjes en een heerlijke kol die ik al een aantal dagen om heb hij is heerlijk warm. Geluk slinger, thee met theebordje en heerlijke chocolaatjes. Langs deze weg nogmaals bedankt voor de super swap Dina. 
Zelf stuurde ik naar Dina dit op.
En dit zat er in de pakjes het borduur pakketjes was voor Dina haar dochter de rest voor haar zelf .

 

.

2 opmerkingen:

  1. Wow jullie hebben er wel werk van gemaakt, wat een feest! En leuk om te zien dat je beide stempels in gebruik hebt..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een hele leuke swap!!! Ik ben heel blij met al het moois wat ik heb gekregen! En Melanie is al druk aan het borduren...beetje bij beetje...:o)

    Jij ook nogmaals bedankt!!!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen