zaterdag 16 februari 2013

Rozen

Vandaag had één van mijn dochters een kinderfeestje. Even gevraagd wat de wensen waren voor een cadeautje en dat was al snel duidelijk een zwarte roos voor in het haar bij ballet. Dat is natuurlijk mogelijk.
Omdat ze bij ballet zwarte pakjes dragen en een witte legging dacht ik misschien is een zwart witte ook wel leuk.
En omdat ze zo leuk waren om te maken dan ook nog maar een roze erbij die ze altijd kan gebruiken want het blijf toch een meisje die van roze houd.
Heb gelijk een volgende bestelling binnen want mijn meiden willen natuurlijk ook van die leuke bloemen in hun haar ze zeiden wij willen graag ook een roze en een paarse en als je toch bezig bent mama doe dan ook nog maar een blauwe. Volgende week ga ik hiermee aan de slag eerst een ander project afmaken. Zowel de moeder als dochter vonden het cadeautje erg leuk.


5 opmerkingen:

  1. Ze zijn gaaf Gerda, super gedaan. liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemen, ik snap dat je meteen alweer een bestelling van je meiden kreeg. Ze zijn erg leuk!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt prachtig!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! Zijn daar ook patronen van of heb je ze zelf bedacht? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen