zondag 20 januari 2013

opruimen en bestelling

Heb afgelopen week mijn hobby kamer opgeruimd alles weer op zijn plekje gezet en sommige dingen ook echt weg gedaan waar ik echt niets meer mee kan doen. Omdat het nu zo opgeruimd is zal ik eens een foto plaatsen van mijn hobby kamer kunnen jullie ook eens zien waar ik alles maak.

Deze kamer heeft mijn vader voor me gemaakt op de zolder van de schuur die aan het huis vast zit gelukkig is er ook een klein keukentje zodat ik niet voor alles naar beneden hoeft.

Van de week maakte ik in mijn kamer de vier elementen af het is een ontwerp van atelier loesebeth(annemoontje). Het is water, vuur, lucht en aarde hoop dat de genen voor wie ik ze heb gemaakt er blij mee is ze zijn vrijdag verstuurd dus ze moeten als de post mee werk morgen worden bezorgt.



3 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooie ruimte heb je en de 4 elementen zijn erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke ruimte!!! Super...ben een beetje jaloers :o)

    Je 4-elementen popjes zijn erg leuk! Knap hoor!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo,n eigen ruimte. Die popjes van de vier elementen al heel erg lang niet meer gezien, leuk om ze hier weer eens te zien.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen