maandag 31 december 2012

Fijne oud en nieuw toegewenst.

Ik heb een wens voor iedereen. Een gelukkig nieuw jaar met lieve mensen om je heen Mensen die van je houden om wie je bent, mensen in wie je een stukje van jezelf herkent. Laat merken dat je om hen geeft dat je samen met hen iets moois beleeft dan is je leven pas een feest. Veel geluk, liede, creativiteit en gezond voor 2013 toegewenst aan iedereen.

Wil iedereen langs deze weg bedanken die afgelopen jaar op mijn blog mee heeft gelezen en voor alle leuke en lieve reactie's. Hoop dat jullie allemaal in 2013 ook gezellig bij me om het hoekje komen kijken en lezen.  Voor iedereen een fijne oud en nieuwe toegewenst.

Liefs Gerda.

3 opmerkingen:

  1. Dat wens ik ook voor jou lieve Gerda.

    Een goed uiteinde en een gelukkig 2013

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook voor jou een geweldig gezond 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerda! Ook voor jou een heel gezond & gelukkig nieuwjaar gewenst! Mooie woorden heb je gebruikt!

    Bedankt voor je uitnodiging om te swappen!!! Lijkt me erg leuk!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder een swap gedaan heb...(stond wel al op m'n wens-lijstje). Wat zijn de spelregels en wensen precies?? :o)
    Spannend!!!

    X Dinaz ♥

    mamadina@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen