zondag 7 oktober 2012

Haarspeld en een hart.

Mijn zus had een kraamfeest en wilde een orgineel cadeau geven dus vroeg ze aan mij of ik misschien een naamslinger wilden maken tot dat ze een hart zag hangen bij mij en ze vroeg kan dat ook met een naam erop. Natuurlijk is dat mogelijk afgelopen week even er voor gaan zitten en dit is het eind resultaat. hoop dat de ontvanger hem leuk vind.
 
Ook een haarspeld gemaakt als cadeau voor een kinderfeestje want ja, een gekocht cadeau vond me dochter wel leuk maar er moest ook iets door mij gemaakt bij want dan was het wel hellemaal feest. Ja en als dat dan wordt gezegt smelt je toch helemaal en ga je even aan de slag en na een tijdje heb je dan een prachtige roos voor in je haar.
 
Het patroon van de roos komt van de lichtslinger van de vrolijke vilt vriendjes.

4 opmerkingen:

  1. wat heb je dat enorm leuk gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dat hart met naam,leuk idee! En een mooi haarspeld, lekker he dat gefreubel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat hart dat blijft toch erg leuk en je kan er eindeloos mee varieren.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen