donderdag 18 oktober 2012

druk druk.

Ben er nog wel hoor maar ben erg druk met viltcreaties afmaken  voor de beurzen die er aan komen en gun me even de tijd niet om me blog bij te houden komt volgende week wel weer goed. Van het weekend even foto's maken voordat ze naar Sari gaan. Volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag de handwerkdagen in Rotterdam en die week erop vanaf woensdag t/m zondag de creadoe in Utrecht. Ga weer vier dagen gezellig met handwerkatelier Sari mee om een handje te helpen. Op de stand staan weer mooie viltcreaties en pakketjes van de nieuwste pakketjes zijn er voorbeelden te bewonderen dus kom gezellig lang.
foto uit de oude doos kerstgezang 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sneeuwlandschapje zo...
    Zingend koortje...mooi!!!
    Ik blijf het knap werk vinden!

    Succes op de beurzen! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig plaatje! Deze ken ik nog niet! Succes met alle drukte! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik vind je blog moeilijk te lezen met dit lettertype. Sorry maar mijn dyslexie speelt hier denk ik parten. Je hebt een rachtig tafereltje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gerda,
    Sta je ook nu op de beurs in Rotterdam? Want ik kom daar ook heen a.s. vrijdag met mijn moeder, zus en oma.... dus wie weet zien we je dan. Succes iedergeval,
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen