vrijdag 28 september 2012

swap

Een tijdje gelden heb ik met Readkapke afgesproken om een swap te doen. Ze vroeg wat ik graag wilde hebben ik heb aangegeven dat ik graag één stempel wilden met de viltentol erop. Dit is het geworden vind ze hellemaal super.
Natuurlijk was het de bedoeling dat ik ook iets voor haar maakten en ik heb de envelop met allemaal leuk klein vilt creaties gevuld een sleutelhanger met roodkapje, twee haarspeldjes voor haar twee kinderen.
Een bos je bloemen en een klein creatie voor op de seizoenstafel.

Langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor deze super leuke swap en ik hoop de stempel nog vaak en lang te gaan gebruiken.

 
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe swap! Die stempeltjes zijn geweldig en jouw toepasselijke sleutelhanger eveneens! Ik heb laatst ook voor het eerst geswapt..het is echt heel leuk:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen