maandag 3 september 2012

Leuke opendagen!

Wat zijn dat toch leuke dagen. De opendagen bij handwerkatelier Sari.
We begonnen afgelopen dinsdag met opbouwen van alle taferelen, wat is dat altijd leuk om te doen we zagen het sprookjesbos onder onze handen groeien. Donderdagochtend om 10 uur werd het atelier feestelijk heropend omdat de verbouwing klaar is en het atelier  12,5 jaar op de hyacintweg zit. Voor iedereen stond de koffie en thee klaar en als je trek had een heerlijke cubcake. Er waren ook drie workshops tegen een kleine vergoeding. Heb veel klanten gesproken en geholpen erg gezellig. Voor elke betalende klant was er een cadeautje een pakketje van een boekenleger door mijn ontworpen.
Het ontwerpen is ook een ding wat ik erg leuk vind om te doen en waar ik zeker in verder ga.

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke boekenlegger... Je had mee moeten doen aan de ontwerpwedstrijd!!!! Ik vind hem echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boekenlegger,zijn er ook foto's van de opendagen bij sari.
    Leuk voor degene die er niet naar toe konden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een leuke boekenlegger!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een erg leuke boekenlegger, die komt op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen