donderdag 13 september 2012

Give away en cubcake's


Wil iedereen bedanken voor het meelzen op mijn blog geniet altijd erg van alle leuke reactie's die ik van jullie krijg. Heb al 42 volgers en om dit te vieren organiseer ik een leuke give away. Vind je het leuk om een verrassing uit mijn hand te winnen laat dan een reactie achter voor 30 september. Je hoeft geen volger te zijn of te worden maar  als volger maak je dubbelen kans om de give away te winnen. De winnaar maak ik 1 oktober bekend en dan vliegt het naar jou toe.
 
Vorige week heb ik allemaal cubcake's gemaakt maar je kunt ze niet opeten ze zijn gemaakt van vilt met kraaltjes en lintjes. Het zijn sleutelhangers die ik allemaal cadeau heb gegeven. De ontvangers vonden het allemaal erg leuk om te krijgen. Ga er zeker nog meer maken. De cubcake is een ontwerp van de vrolijke viltvriendjes.


28 opmerkingen:

  1. Ik kom net thuis en zie je berichtje bovenaan in mijn bloglijst staan. Dat is even fijn thuiskomen. Ik doe graag mee met je give away. Je cupcakes en donuts zijn trouwens erg mooi geworden. Ik kan me zo voorstellen dat de gelukkige ontvangers er erg blij mee waren.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa leuk een give away ik doe mee!!!
    Bij deze wordt ik ook volger van je leuke blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig!!! Ik doe graag mee!!!
    Ben heel benieuwd wat voor leuks je gaat maken.

    Je sleutelhangers zijn super!

    Fijne dag, Dinaz ♥ (volger ben ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit snoeperige cupcake's.
    Ik ding graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi en doe graag mee.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou wel van een verrassing... Ik doe graag mee!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ook ik graag mee!!! Leuk! Volger ben ik al lang natuurlijk!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee, je maakt heel leuke dingen!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je cupcakes super, zou er graag één willen winnen. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha ha ik sla je op in de leeslijst nadat ik ergens anders had gereageerd, staat dit bericht bovenaan: ik doe gezellig mee, wat enorm leuk zijn ze zeg, de winnaar mag zichzelf gelukkig prijzen ☺ ik heb je link ook op mijn site geplaatst!
    mocht je zin hebben in een give away van mij die staat hier:
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig zijn ze, ik loot graag mee.mijn dochter bakt supergraag cup cakes dus als ik win is hij voor haar......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Anja,

    Je krijgt van mij de Liebster Award!!!
    Gefeliciteerd!!

    X Dinaz ♥

    http://dinazdesign.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Gerda...haal ik zomaar jullie namen door elkaar!!! Excuus!!! :o)

      X Dinaz ♥

      Verwijderen
  13. Leuk, ik doe mee met de give away. Ik ben geen volger maar ik lees regelmatig je blog.
    groeten Lucille

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh die zijn super mooi !!!
    Ik word volger en ik doe zeker mee want ik ben dol op cupcakes (en ja ook die om niet op te eten ) :)
    Groetjes
    Mama poppemie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, die zijn ook ontzettend leuk zeg!! Ik doe graag mee met je give-away. En ik zit al wel bij de Dutch swappers, maar ik zal eens een kijkje nemen!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Gerda,
    Ik doe mee..... leuk idee.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik doe graag mee met de verloting. Gr. Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. CuPcakes zijn altijd goed haha en zeker die van jouw, kreeg net post en wauw het zijn echt kuntswerkjes! Ben zelf momenteel ook met vilt bezig maar ben nog niet zover als jouw! Heel erg bedankt, was leuk, ik maak er gauw een blogje over!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohh, wat leuk. Ik doe graag mee en waag een kansje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze erg schattig ♥
    Ik doe graag mee met je give away.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakt erg leuke dingen! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie sleutelhangers heb je gemaakt! Ik zou graag nog meedoen met je Give Away en zet nog even een linkje op mijn blog...ik heb momenteel ook een Give Away, nodig je graag uit! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via Maddy (berichtje hierboven) ben ik op jouw blog beland. Ohh wat zijn ze leuk, je sleutelhangers. Natuurlijk doe ik graag mee met de give away. Een linkje staat op mijn blog en volger ben ik ook geworden. Kom je ook eens bij mij kijken?

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vandaag de uitslag?? Ik ga duimen.

    Groeten CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen