zaterdag 22 september 2012

De Dorpsomroeper

Van de week druk geweest met de dorpsomroeper een nieuwe ontwerp van Atelier Anke.
Het is een uitbreiding die hoort bij de winterserie. Heb hem gelijk twee keer gemaakt één voor
handwerkatelier Sari en één voor mezelf nu de rest van de serie nog maken voor mezelf.
Voor het eerst heb ik twee de zelfde popje tegelijk gemaakt en dat ga ik zeker vaker doen, normaal dacht ik altijd maak die voor het atelier en daarna die van mezelf maar dat werkte eigenlijk nooit zo begon dan altijd weer met iets anders leuks. Maar nu is de Dorpsomroeper vast klaar.

De Lantaarnopstekers liggen ook al voor me half aangekleed dus die zijn volgende week ook klaar en kan ik voor mezelf de rest van de serie gaan maken want die staan op mijn goede voornemenslijst.
Of het gaat lukken om de helle lijst aan het einde van het jaar af te krijgen weet ik niet maar ik ga er nog steeds voor heb nog een paar maanden toch?

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kereltjes zeg, die dorpsomroepers. Ik vind jouw kerstgroep in je vorige berichtje ook erg mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig duo, jammer om ze uit elkaar te halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er mooi uit, van de serie oude ambachten heb ik tot nu toe alleen nog de scharensliep gemaakt, maar ik wil ook wel graag de serie maken.
    En het einde van het jaar is wat mij betreft niet in zicht dus nog voldoende tijd, gaat je vast lukken!

    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik heb net even in de shop van het atelier gekeken, wat een prachtige dingen maken jullie, ik ben echt onder de indruk, vind het een ontdekking eigenlijk, houd het zeker in mijn acchterhoofd voor een bijzonder kado!

    BeantwoordenVerwijderen