maandag 20 augustus 2012

wie lopen daar nou?

door de tuin liepen gisteren 3 hele vreemde figuren.
Na dat ik een foto had gemaakt vertelde ze mij wie ze waren en dat ze onderweg zijn naar handwerkatelier Sari.

Dit is Gallus, het is een popje met een kaalhoofd en in wit grijs tinten.

Witok heeft allemaal bruin tinten aan en een mooie tas met wol bij zich.

Stiechel is in groen tinten aan en heeft een slaapzak bij zich van wit borg lekker warm voor de nachten. Wil je deze mannetjes in het echt bewonderen ga eens langs bij handwerkatelier Sari.

De popjes zijn gemaakt met een compleet pakket van atelier Lindelicht drie herders.

2 opmerkingen:

  1. nou, wat een prachtige optocht.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaaltje haha. Kan nog steeds niet volgen, waar normaal gesproken jouw volgers zichtbaar zijn staat bij mij een wit met blauw foutmeldingsscherm... Maar als je af en toe een berichtje bij mij achterlaat kom ik vanzelf weer hier! Enneh... ik ben zo goed als klaar voor de swap.... oeh spannend!

    BeantwoordenVerwijderen