woensdag 1 augustus 2012

van wie zou ze het hebben?

Een tijdje gelden kreeg ik van een vriendin een kinder naaimachine heb hem weg gezet voor als de kids zich een keer vervelen want dan had ik nog iets leuks. Femke was aan het logeren en Maaike was alleen met mij thuis, moest kleding herstellen achter de naaimachine en toen kwam de vraag mama mag ik dat ook een keer doen normaal zegt mama nee maar nu zei mama ja en dat was toch wel heel vreemd. Ik alles op gezocht wat was ze blij toen ze het zag mama is deze voor mij toen ik ja zei dansde ze door de keuken. Na wat nadenken wist ze wat ze ging maken kussens voor de barbie's. De eerste met hulp gemaakt de tweede en derde hellemaal zelf. Super trots ben ik op haar hierna wil ze wel een jurk maken zei ze ben benieuwd wat het gaat worden de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig machientje, daar zou die van mij ook dolblij van worden. Leuk dat het haar al zo goed af gaat. Misschien kan ze haar creaties showen op mama haar blog?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke, mama van Iris13 augustus 2012 om 11:04

    Hallo,

    mijn dochter heeft deze naaimachine van vrienden gekregen, maar we krijgen het niet echt goed aan het naaien. Ik ben op zoek naar de handleiding van dit. Zie jij een mogelijkheid om deze in te scannen en te mailen? Of te faxen, op te sturen,...
    an.biesemans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen