zaterdag 11 augustus 2012

onder de grote paddestoel


Kwam vanmorgen in de tuin staan daar drie prachtige paddenstoelen, rood met witte stippen. Even naar binnen om mijn camera te pakken want dat moet op de foto. Toen ik terug kwam konden mijn ogen het bijna niet geloven wat stond daar bij de paddenstoelen een echt kabouter paar. Als jullie mij niet geloven kijk dan maar naar de foto.

Na even wat dichter bij te zijn geslopen kon ik een beter foto maken.


Toen ze me zagen waren ze weg, nu staan ze bij handwerkatelier Sari en kunnen ze daar worden bewonderd dus als je ze in het echt wil zien ga dan eens langs in Den Haag. Ze zijn gemaakt naar het onderwerp van Septemberspring erg leuk patroon om te maken.



4 opmerkingen:

  1. Ik had het stelletje al gezien op het Poppenhoekje, het is een mooi plaatje!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha daar hadden ze je mooi te pakken he? Wat een mooi stel, echt leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Leuk verhaal!!
    Dankjewel nogmaals voor de foto. Hij staat al in de Gallerie!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Gerda.... vooral het verhaaltje erbij :).

    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen