zaterdag 25 augustus 2012

Je kan me weer volgen gelukkig.

Zoals jullie wel is opgevallen had ik al een tijdje last vanhet probleem dat je mijn blog niet kon volgen via google friends.. ik had vanalles geprobeerd maar niks leek te werken. Vandaag kreeg ik een berichtje van Readkapke dat ze de oplossing had voor het probleem.

Ik heb dit stukje dan ook gekopeerd van dit adreshttp://xx--patries--xx.blogspot.nl/2012/08/volgers-probleem-de-oplossing-vind-je.html. Vond het wel wat eng om te doen want je moest je blog adres even tijdelijk veranderen maar het is goed gegaan.

Voordat je begint eerst een backup maken, dit doe je in sjablonen, rechts bovenin.
-Ga daarna
naar instellingen en zet ergens een streepje in je blogadres.
- i
k heb een heb http://x-x-patries--xxblogspot.com gedaan. Ik heb dus ergens een middenstreepje gezet, maakt niet uit waar, als het adres maar verandert.
- Verlaat je blog en zoek dan je blog weer op op het 'nieuwe' adres (het adres met het streepje)
- Verander je in instellingen het adres weer terug!
En als je je blog dan weer opzoekt is, als het goed is, het probleem verholpen en zie je je volgers weer.

LET OP: het kan zijn dat als je je oude adres weer terugzet dat er een foutmelding komt. Maak je niet ongerust. Verlaat blogger en probeer het nog eens!


En? Is het gelukt? hier wel : vanaf nu kun mijn blog weer volgen via google friends..!

Super bedankt Readkapke voor je hulp.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen