maandag 9 juli 2012

knijperswap

Heb bij de nederlandse swappers mee gedaan aan een de knijperswap. Je moest 10 knijpers versieren en naar je swap partner opsturen.

Mariëtte was mijn swap partner en haar favoriete kleur is blauw. Heb de knijpers blauwgeverft en hierop een leuk lintje geplakt. Op 5 knijper zitten eigengemaakte vilten bloemen. Op de ander 5 zitten 2 vlinders en 3 bloemen.
Toen ik de swap openmaakte die Mariëtte voor mij heeft gemaakt leek het wel of ik jarig was, wat een leuk cadeau. Er zaten tien mooie knijpers in die ik ga gebruiken op mijn memobord passen er precies bij. De lintje komen ook altijd wel van pas en de rest ga ik zeker ook nog wel gebruiken voor een leuk creaties.
Vind het maken van een swap altijd een uitdaging omdat je de persoon niet echt heel goed kan alleen via haar blog. Maar elke keer als ik een swap ontvang zie ik dat de persoon er erg veel creatieviteit en liefde in heeft gestopt. Dit probeer ik ook bij elke swap te doen en hoop dat de ontvanger er blij mee is.

4 opmerkingen:

  1. Wat omschrijf je dat mooi, er creativiteit en liefde in stoppen, dat is precies waar het om draait bij swappen, wat mij betreft. Jullie hebben beiden een zeer mooie swap gemaakt.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!! Had nog nooit van een knijperswap gehoord...hihi. Het resultaat mag er zijn. Ze zijn erg leuk!!

    Fijne dag! x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide swaps zijn een vrolijk geheel

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél erg mooi stel, beide swaps!!
    En liefde, toewijding en creativiteit, daar draait het om, niet waar???

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen