vrijdag 15 juni 2012

Verdriet in huis.

Gisteravond kwam mijn dochter uit haar bed hellemaal overstuur, dus getroost en vroeg wat is er aan de hand. Was het bloesje van haar pop kapot, maar na 4 jaar gebruiken kan dat wel eens gebeuren, met de beloften dat ik hem vandaag zou maken ging ze weer naar bed. De pop heb ik gemaakt toen ze één jaar was. Het stofje opgezocht en voorzien van een nieuwe bloesje en ze is vanavond weer vrolijk met pop naar bed gegaan.
Voor mijn dochter is dit haar lieverlings pop die ze overal mee naar toe neemt als ze er moet slapen want er zit een muziekdoosje in. Heb hem zo gemaakt als je aan haar benen trekt wordt ze langer (te zien op onderstaande foto) en gaat het muziekje spelen.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pop. Kan me voorstellen dat je dochter er verdriet van had dat de bloes stuk was. Maar nu is ze weer prachtig! Leuk grapje met de benen :-)

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een pop zeg!! Enne je dochter weer bij!!
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje.
    Sneu hé als de kind zo verdrietig is, maar gelukkig heb je het verholpen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen