maandag 25 juni 2012

swap

Heb weer mee gedaan met een swap, dit vind ik altijd erg leuk om te doen omdat je nooit weet van wie je iets krijgt en wat. Het thema was dit keer zomer. Ik mocht iets gaan maken voor Ingrid en die is hellemaal muizen gek dus heb muizen met het bootje gemaakt naar het ontwerp van Tintangel.
Zelf kreeg ik deze prachtige swap van Elisa. Elisa maakt popjes met wolballen als gezicht. Het popje met de kaart bracht echt de zomer in huis dus staat op mijn plankje te pronken en hoop dat de zomer nu snel gaat beginnen.
Vind je swappen (is dit goed nederlands) ook zo leuk neem dan eens een kijkje bij www.handmadeswaps.clubs.nl hier kan je je elke maand opgeven voor een leuke swap.
 

1 opmerking:

  1. Ja ik kreeg de muisjes in het bootje van Gerda hij staat nog steeds te pronken op mijn kast :-) dankjewel Gerda alsnog :-)
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen