vrijdag 1 juni 2012

Geboorteklokje Jungel

Heb een tweede geboorteklokje gemaakt het Jungelklokje. Het is een ontwerp van atelier huisvolkleur.

Het trek koortje wilden niet lukken maar ben er nu achter waarom. Het trekkoort kon je punniken en die om het koortje doen maar als ik dat deed liep het vast en was er nog maar drie tel een muziekje te horen. Wat was het probleem had gepunnik op mijn dochters punnik ding en die heeft een te klein gat dus het koort wordt te smal. Nu heb ik bij handwerkatelier Sari een hout punnik ding mee genomen met een groter gat en ga deze gebruiken voor de volgende hoop dat het dan gaat lukken. Boven aan het dak heb ik weer de naam en geboortedatum geborduurt en op het klokje de geboorte tijd hoop dat de ontvanger hem leuk vind hij gaat vandaag op de post. Dus maandag weet ik meer.

1 opmerking: