woensdag 23 mei 2012

Ukkies.

Toen ik om 12 uur thuis kwam lager er een geboorte kaartje in de brievenbus, wat gaan we nu weer maken dacht ik. Leuk kleurtjes vilt op gezocht en een patroon het zijn de ukkies van sweet moonies geworden.
De meiden waren in de tuin aan het spelen dus ik dacht ga op een stoel zitten onder de parasol en een begin maken en na twee uurtje werken zijn ze al klaar. Je kan zeker wel raden wat het is geworden?(een meisje) Op de voorkant van de slofjes zijn bijtjes geborduurt erg leuk om te doen.

Hoop dat de ontvanger ze leuk vind en dat ze gaan passen en aan blijven zitten. De slofjes sluiten aan de zijkant met een klein druk knoopje.




Heb gisteren een geboorteklokje afgemaakt maar ben met het trekkoort niet tevreden dus ga hier een andere oplossing voor bedenken. Want als je hem uittrekt stopt hij halve wegen omdat het koortje vast loopt. Als ik de oplossing heb gevonden laat ik hem jullie zien tot snel.


5 opmerkingen:

  1. Prachtige slofjes geworden. Mooi dat borduurwerk.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik weet zeker dat ze in de smaak vallen. Ik vind ze in ieder geval heel schattig.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige schoentjes............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleine schoentjes, wat een leuk cadeautje! En het borduurwerkje maakt de schoentjes helemaal af.

    groetjes,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze lief! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen