maandag 14 mei 2012

niets nieuws

Afgelopen week niet zoveel tijd gehad om te freubelen, had het druk met het voorbereiden voor de verjaardag van mijn jongste dochter en die van mezelf. We vierde het afgelopen zaterdag en het was erg gezellig. Wil jullie toch iets laten zien dus een foto uit de oude doos die hier nog niet is geplaatst.
Het zijn de cubcakes van sweet moonies leuk om cadeau te geven met een verjaardag.
Heb allemaal dingen half af liggen dus ga hier van de week mee aan de slag de mand staat al op tafel nu alleen nog beginnen, maar dat komt vanavond wel of vanmiddag als ik klaar ben met boodschappen doen.  Fijn week toegewenst voor iedereen en ik hoop dat het zonnetje zo lekker blijft schijnen.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd alsnog. Die cupcakes blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke cupcakes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ik ga echt niet verder scrollen hoor het is allemaal zo mooi! Deze, de uiltjes, de regenboombloem. Je maakt maar wat, wat voor jouw niet te ingewikkeld is oke! Ik ga dit weekend aan de stempel beginnen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou trouwens wel willen maar kan je niet volgen, probeer het nog wel eens een keer!

    BeantwoordenVerwijderen