donderdag 12 april 2012

Kabouterdutje

Was vanmorgen erg verrast toe ik de tuin in keek. Heb er maar even een foto van gemaakt anders geloven jullie me niet. Er lag onder een paddestoel een schattig kaboutertje te slapen.

Hoop dat hij binnenkort wakker wordt en me komt helpen in huis.




Het tafereel is gemaakt naar het patroonblad van septemberspring  kabouterdutje. Hij is met de opendagen bij handwerkatelier Sari in het echt te bewonderen. De opendagen zijn 30 augustus t/m 1 september 2012.


4 opmerkingen:

  1. O zo'n kabouter heeft hier ook eens een dutje gedaan:)
    Het was mijn eerste grote project.
    Maar ik ben er reuze trots op.
    Ik laat hem binnenkort nog eens zien ook op mijn blog. ( toen ik hem maakte had ik nog geen blog )

    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MooiMooiMooi! Ik heb ook al in de tuin gezocht maat helaas, morgen maar weer eens kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerda, Hij is prachtig!! Fijn dat je er foto's van hebt gemaakt,anders zou je het inderdaad niet geloven :-))
    Hij staat inmiddels ook in de Gallerie! Nogmaals dankjewel!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen