zondag 19 februari 2012

De tweede goede voornemen is af.

De zeeannemonen een pakket van pop en plank.

De kleuren van de popjes vind ik erg mooi en staan erg goed op de zomertafel. Bij dit pakket hoef je niet te vilten. Het meisje heeft een rokje aan een een klein visje in haar handen.

Het jongentje heb ik twee visjes gegeven inplaats van één.

Nu pakketje 2 is afgemaakt heb ik er nog 28 te gaan om al mijn goede voornemens af te krijgen, zou het gaan lukken dit jaar om dat allemaal af te krijgen ga er in iedergeval mijn best voor doen en ben met
pakketje 3 begonnen en alle lapjes liggen gevilt klaar. Ga nu stoppen met de computer en snel een hoofd en geraamte maken dan kan ik hem aankleden en is hij snel klaar en kan ik met nummer 4 beginnen.

2 opmerkingen:

  1. Deze zeeanemonen zijn zeker optijd klaar voor de zomer hihihi. Ze zijn mooi geworden. Ik hou ook van die kleur.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk ga je het redden, gewoon stug doorwerken.......deze is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen