zondag 1 januari 2012

goede voornemens!

Ja, ja ook ik heb goede voornemens voor 2012 en wel op hobby gebied.
Wil pakketen afmaken waar ik aan ben begonnen dit zijn :
1.   zeeannemonen van pop en plank
2.   zandlopertjes pop en plank
3.   tuinkabouters pop en plank
4.   pot vol liefde van schatten van de natuur
5.   pakjesboot van handwerkatelier Sari
6.   bollenjongen Pop en plank
7.   wintermandula septemberspring
8.   onder de paddestoel septemberspring
9.   op zoek naar een slaapplaats septemberspring
10. Rozenmeisjes pop en plank
11. binnenkant pakjesboot 12 en nog een aantal pietjes

Deze pakketen/patronen wil ik graag maken dit jaar.
12. 2 maal de kerststal van septemberspring
13. sinterklaaskalender Sari
14. Jelte Anke
15. Femke Anke
16. koek en soppie Anke
17. Heit en mem Anke
18. het huske Anke
19. lantaarns Anke
20. Tuinpaddestoelen Pop en plank
21. Hanna en hubert hulst pop en plank
22. Kerstkalender Sari
23. lieveheersbeestjes Corina
24. de herfstkrans Corina
25. kerst elfen Corina
26. winterpret
27. tulpen geluk
28.  hulst kleintje en hulstbesjes pop en plank
29. Moederaard pop en plank
30. Kabouter dutje van septemberspring
Blijf ook gewoon voorbeelden maken voor handwerkatelier Sari dus weer genoeg te laten zien van het jaar. Hoop dat ik deze 30 dingen af krijg dit jaar. Verspreid over het jaar zal ik jullie laten zien hoe het ervoor staat met het afwerken van de voornemens en hoop dan dat aan het einde van het jaar overal een streep door staat.

6 opmerkingen:

  1. veel plezier ermee, leuke lijst om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar. Dat is inderdaad een mooie lijst. Is een goed idee om alles op te schrijven, heb je wat meer overzicht. Heel veel succes en plezier er meer. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar!!

    En veel plezier met het maken van alles!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gerda,

    Leuke lijst met voornemens, zo kun je echt ergens naartoe werken. Er staan veel leuke pakketjes bij!
    Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten op mijn blog.
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg...wat een lange lijst.
    Dat zou ik niet aandurven, zoveel op mijn lijst te zetten.
    Maar er staan allemaal leuke projecten op je lijst...dat gaat vast helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt vanaf vandaag nog 362 dagen om 30 pakketjes/patronen te maken, en wij houden jou in de gaten haha
    Knap voornemen! En succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen