maandag 12 december 2011

Het kerst gezang.

Vorige week het huis in de kerstsfeer gebracht wat is dat toch leuk om te doen.
Vorige jaar drie popjes gemaakt ze staan weer gezellig te zingen.

Wilde dit jaar de winter serie van atelier Anke klaar hebben om erbij te zetten dat is hellaas niet gelukt, Jelte ligt wel half af dus die neemt de plek van de zangerressen in als de kerst voorbij is. Heb nu met mezelf afgesproken dat volgend jaar rond deze tijd de helle serie af is net als de kerststal van septemberspring dat moet toch gaan lukken als ik elke maand een stukje doe.
Nog een foto van hoe hij eruit ziet als het donker is en de lichtje branden.


Volgende week komen er weer foto's van nieuwe creaties heb drie dingen bijna af zodra ze afzijn plaats ik een foto. Zou ik dit voornemen voor het nieuwe jaar ook gaan waar maken?


4 opmerkingen:

  1. Jammer van de rode letters, nu kan ik helaas je blog niet meer lezen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de aanpassing.
    Ik vind het een prachtig tafereel. Denk dat Jelte vast wel een poosje vrouwelijk gezeldschap wil :)
    Mijn voornemen om de kerststal dit jaar af te hebben gaat ook helaas niet lukken.
    Ben benieuwd wat mijn dochter dit jaar bedenkt wie Jozef, Maria en het kindje Jezus mag spelen op de aandachtstafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeervol geheel!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb je toegevoegd aan mijn favoriete links, ik hoop dat je dat ok vind. Zo niet laat het me dan weten.

    BeantwoordenVerwijderen