zaterdag 31 december 2011

fijne jaarwisseling!

Wat 2012 voor je zal brengen weet ik niet,
goed of slecht, vreugde of verdriet.
Maar indien ik een toverstafje had,
dan toverde ik al het goede op je pad.
Zonneschijn, veel liefde, een goede gezondheid en veel vreugd.
Een jaar vol romantiek en deugde.
Ik zou toveren alles wat je hartje zou lusten,
want eerder zou mijn stafje niet mogen rusten.
Maar groot is mijn verdriet,want een toverstaf bezit ik niet.
En omdat ik ook geen tovenaar ben
Moet ik het doen zonder abracadabra of hocus-pocus pas.
Daarom wens ik je alhier
een gelukkig nieuwjaar op mijn manier.
Ik wens en hoop dat in 2012 al je wensen en dromen
Zonder mijn toverstaf zouden uitkomen.
Een gezond en creatief 2012 toegwenst voor iedereen.
En bedankt voor je bezoek het afgelopen jaar.
Hoop jullie in 2012 ook te verwelkomen en veel
inspiratie kan geven in jullie creatieve dromen.

Lieve groet Gerda

1 opmerking: