maandag 5 december 2011

de uitslag van de give away

Vanmorgen hadden we hoog bezoek sinterklaas persoonlijk kwam een lootje trekken voor de give away. We mochten piet zijn muts lenen en hier pasten mooi alle loodjes in.

Met een hoop trom geroffel en gezang werd het loodje getrokken even husselen.


en de winnaar is geworden van dit mooie maretakmeisje.

even spannend houden nog en de winnaar is

Ida zou jij even naar mij je adres door willen mailen dan komt het meisje zo snel mogelijk jou kant op. Voor iedereen die heeft gereageerd op de give away bedankt voor jullie lieve reactie's.

1 opmerking:

  1. Ik zit net lekker te genieten van mijn chocoladeletter en verslik me bij het lezen van de prijs die ik gewonnen heb haha wat een leuke verassing Gerda! Bedankt, ik ben er heel blij mee en ze krijgt een heel mooi plekje in de huiskamer!

    BeantwoordenVerwijderen