zondag 20 november 2011

Volgende week

Is de cadeaumarkt er weer bij handwerkatelier Sari erg leuk om heen te gaan. Ze heeft voor het atelier tenten staan met veel voorbeelden en 's avonds gaan alle lichtjes aan geeft z'n leuke sweer.

De cadeaumarkt is op donderdag van 10:00 tot 21:00 uur, vrijdag van 10 tot 21:00 en
zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur voor elke klant ligt er weer een cadeautje klaar.
Op alle dagen zijn de patroonbladen van Corina te koop de voorbeelden van haar nieuwste patroonbladen zijn te bewonderen. Ook Anne Cool komt dit jaar met leuke oorbellen.

Echt een aanrader om eens heen te gaan.

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Ik vind het altijd zo leuk, als iemand mijn blog in de bloglijst heeft staan. Helaas heb ik met Typepad die mogelijkheid niet. Maar omdat ik het zo leuk vind, dt jij het wel doet (geen idee nog wie je bent, maar dat wordt vast wel duidelijk)beloon ik dit graag. Neem je even contact met me op, dan vertel ik je wat de mogelijkheden zijn.
    Veel blog plezier!
    Vriendelijke groeten,
    Hannie Croonen
    Tintangel®

    BeantwoordenVerwijderen