maandag 14 november 2011

met van alles bezig.

Ben met van alles tegelijk bezig dus heb geen foto's op dit moment. Bij het poppenhoekje heb ik mee gedaan aan de swap wat is dat toch leuk iemand maakt iets voor jou en jij maakt iets voor iemand.
Met oud en nieuwe doen we dit ook weer heb me gelijk opgegeven en weet al wat ik wil gaan maken.
De swap die ik heb gepost kan ik nog niet laten zien want hij is nog niet ontvangen, maar de swap voor mij kan ik wel laten zien. Hij komt van Nicolle en ze is hem speciaal komen brengen want hij pasten eigenlijk niet door de brievenbus dus zaterdagavond lag hij ineens op de mat. Ben er erg blij mee hij staat dan ook als middelpunt op de seizoenstafel.

Volgende keer meer foto's van creaties waar ik mee bezig ben want er zijn er een paar bijna af.

Tot volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten