woensdag 30 november 2011

give away het maretakmeisje.

Wat leuk er zijn al een aantal reactie voor de give away. De giveaway heb ik van het weekend gemaakt en vind hem zelf erg leuk geworden dit is hem. Het Maretakmeisje.
Wil je kans maken op deze give away dan kun je een reactie achterlaten, zou het leuk vinden als je ook volger wilt worden maar is niet verplicht. Op maandagochtend 5 december maak ik de winnaar bekend. Maretak wordt ook wel miseltoe genoemt en wordt met name ten tijde van de jaarwisseling als versiering opgehangen. Het gebruik is dat iemand die eronder staat straffeloos gekust mag worden.







3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik geef mij graag op voor je lieve give-away!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik doe ook mee :)
    GRoetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas, ben te laat :-(.
    ze is prachtig!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen