woensdag 19 oktober 2011

pietenkrans

Bij handwerk atlier Sari in Den Haag hebben we met een groep van 7 vrouwen de pietenkrans gemaakt, het waren 3 gezellige avonden en zeker voor herhaling vatbaar.

De schoorsteen vond ik effen niet zo leuk dus heb ik er steentjes op geborduurd. De piet die de zak in zijn handen houd verliest al zijn cadeau's doordat er een gat in de zak zit de piet op de trapeze heeft er gelukkig één kunnen opvangen. Mijn meiden wilden hem gelijk ophangen want hij is zo leuk, maar ik vind het nog even te vroeg hiervoor dus toch nog even in de kast en dan als de sint 12 november aankomt in Nederland hangen we hem op.

2 opmerkingen:

  1. Jouw blog is ook mooi zeg!
    Leuke pietjes heb je gemaakt. Vanaf nu volg ik je ook. Veel plezier met je blog!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen